fatamorgan fatamorgan
721
BLOG

Pożegnania być może nadszedł czas

fatamorgan fatamorgan Społeczeństwo Obserwuj notkę 27

Myślę, że należy się czytelnikom mojego blogu, pewne wytłumaczenie. Mam tu na myśli, moją poprzednią notkę, w której opisuje, znikniecie mojej notki poprzedniej. Prawdopodobnie, notkę o której mowa, czytało zaledwie około 150-200 osób. Pod notką, było około 10 komentarzy, na które nie miałem nawet szansy odpowiedzieć. Tematem, było dziwne usuniecie z SG salonu pewnej notki.

Wspomniana notka była na SG Salonu24 zaledwie kilka godzin. Pozwoliłem sobie w mojej notce, zadać proste pytanie, kto wspomnianą notkę usunął. Najwyraźniej, pozwoliłem sobie na zbyt wiele !

Uznano moją notkę, za głoszenie tezy, o tym ze Król tego salonu jest nagi !

Jako, że Król Salonu24 samodzielnie obnażył siebie i swoje poglądy, myślę że użycie cenzury w tym przypadku, było co najmniej śmieszne, jeśli nie żałosne !

 Zamieszczam obecną notkę, doskonale zdając sobie sprawę, z prawdopodobnych tego konsekwencji. Jednak, działaniami administracji tego portalu, oraz bezmyślną cenzurą, zniechęcono mnie,  do pisania na tym portalu, w stopniu tak znacznym, że jest mi to - całkowicie obojętne.

 

Pozdrawiam serdecznie, wszystkich czytelników i komentatorów, mojego skromnego blogu.

Fatamorgan

fatamorgan
O mnie fatamorgan

Oświadczenie : Autor notek i komentarzy oświadcza publicznie i stanowczo, że nie jest Fatamorganem. Autora. własne opinie, nie są wyrażane na tym blogu. Wszystkie notki i komentarze są tylko i wyłącznie opiniami fikcyjnej postaci literackiej, zwanej fatamorgan. Jedynie tak zatem, mogą być odbierane.Osoba, pisząca notki i komentarze, nie wyraża żadnych swoich prywatnych opinii, ani nie bierze odpowiedzialności pod żadną postacią, za teksty pisane przez nią w formie jedynie fikcji literackiej. Jako, ze osoba pisząca, jest osobą fizyczną a fatamorgan jest fikcyjną postacią stworzona jedynie w celu przekazu literackiego. Zatem Fatamorgan, to fikcyjna postać, której istnienia nie ma w rzeczywistym, fizycznym, dotykalnym świecie. Wszelkie podobieństwa do faktów, zdarzeń, lub osób nawet w przypadku pozornej zgodności z faktami lub osobami rzeczywistymi, są jedynie przypadkowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo